Handshake event 2021-2022

Dinsdag 9 november 2021

18u00 - 20u00 

Inschrijven                 

two women talking while looking at laptop computer

Zoektocht naar een stageplaats

Het Handshake Event heeft als doel bedrijven en laatstejaarsstudenten uit de professionele bachelor Toegepaste Informatica en de professionele bachelor Elektronica-ICT met elkaar in contact te brengen in functie van het zoeken naar een stageplaats.

Tijdens dit event kan er uitgebreid over de interesses van de studenten in de doorgestuurde bachelorprojecten gesproken worden. Alle studenten hebben de mogelijkheid om hun cv via een online formulier te uploaden.  Tijdens het event zal u als bedrijf simpelweg de badge van de student kunnen scannen met uw PC om zijn/haar CV rechtstreeks te kunnen zien. Vervolgens kan u digitale aantekeningen maken bij deze CV en deze opslaan om later opnieuw te bekijken. 

person holding pencil near laptop computer

Bachelorprojecten

Wij vragen de studenten zich grondig voor te bereiden door de opdrachten van de bedrijven op voorhand door te nemen. Op basis daarvan kunnen zij doelgericht kiezen welke partners zij online zullen bezoeken. Het is daarom belangrijk tijdig uw stagevoorstel in te dienen.  Dit kan nog t.e.m. vrijdag 22 oktober via deze link.

De stageperiode bachelor Toegepaste Informatica start op 28 februari 2022 en eindigt op 3 juni 2022.

 


man in white and black checked dress shirt holding white printer paper

Praktisch

Om de toeloop van studenten te beperken verdelen we de afstudeerrichtingen over verschillende tijdsslots:


Per sessie voorzien we voor maximaal 60 bedrijven een statafel. Tussen de verschillende sessies zullen alle tafels gereinigd en ontsmet worden. Per tafel voorzien we een vermelding van bedrijfsnaam en een badge per ingeschreven deelnemer. Om praktische redenen worden banners en gadgets niet toegestaan. Rekening houdend met de beschikbare ruimte is het aantal tafels per bedrijf beperkt tot max. 2, met een max. van 2 personen per tafel. Deelname is geldig na ontvangst van online inschrijving (1 inschrijving = 1 tafel + max 2 collega's).

Tijdens dit event mogen er geen banners en/of ander promomateriaal gebruikt worden. Dit is wel toegestaan tijdens de jobdays. 

two person shaking hands near white painted wall

Een match! Wat nu?

Het bedrijf kan, indien gewenst, nog bijkomende testen afnemen bij de student.

Nadat student en bedrijf tot een akkoord zijn gekomen, stuurt de student de gekozen stageopdracht naar de stagecoördinator, waarna de stagecoördinator al dan niet groen licht geeft. Vervolgens maakt de coördinator de stagedocumenten op en bezorgt deze aan de student, die ervoor zorgt dat alles digitaal ondertekend wordt door alle partijen (stagebedrijf, student en Hogeschool PXL).



Contact

Stagecoördinator Toegepaste Informatica: marijke.willems@pxl.be

Stagecoördinator Elektronica-ICT: bart.stukken@pxl.be

Locatie

Hogeschool PXL - Gebouw D (Congress)

Elfde Liniestraat 26, 3500 Hasselt

Zie route

Prijs

Deelnameprijs: €200,00 (excl. BTW) per tafel*


Catering

Er worden broodjes en drank voorzien voor alle deelnemers

* Door in te schrijven geeft u aan akkoord te zijn met de volgende annuleringsvoorwaarden:

Annuleringsvoorwaarden (voor betalende activiteiten)   Uw inschrijving kan kosteloos geannuleerd worden tot 5 werkdagen voor de dag van de activiteit, enkel via e-mail naar hanne.brepoels@pxl.be. Indien de annulering later bij ons toekomt, ongeacht de reden, is de volledige inschrijvingsprijs verschuldigd. Wie niet kan deelnemen, kan zich kosteloos laten vervangen na melding per e-mail met akkoord van het vervangende bedrijf. In geval van no-show of laattijdige annulering zal de deelnameprijs alsnog gefactureerd worden.

Stappen

Indienen stagevoorstel

Goedkeuring voorstel door opleiding

Inschrijving voor handshake event

Deelname handshake event